det här är inte ett blogginlägg

Jag har verkligen ingenting att blogga om. Men eftersom bloggkollega vägrade skriva ett sjukgymnastiskt inlägg så tänker jag tråka ut folk lite till. Idag är tydligen sista varma och sköna dagen på ett tag nu, det firades med glass och macka på soligaste stekarplatsen på Fågelsången efter skolan.

Snart börjar Valborgshelgen, fullspäckad och hypad. Men det blir nog bra. Bara man har morgonen planerad (check) och dricker sånt som inte gör att man blir kissnödig var femte minut (svårast) så brukar det hela lösa sig rätt smidigt. Ett annat problem är att det ska bli iskallt, det känns olämpligt med tanke på att Ekonomikumparkenhäng och grillfest står på schemat.

image624
det var faktiskt kallt på valborg förra året...dock inte 6 ynka grader..tror jag..efter ett tag brukar man ändå inte bry sig.

Haha. Jag är ganska störd. Har under den senaste timmen haft två (mer eller mindre) givande konversationer: en med en geting och en med en humla. Humlor är sötare än getingar, men båda var väldigt stora för sin respektive art.

Helga

All Teeth and Knuckles - Let's undress and listen to CSS
roligaste låtnamnet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback