I'm such a drama queen (nja)

Det regnar ute.
Jag har huvudvärk, mår illa, fryser och det känns som om jag ska svimma varje gång jag reser mig.
Dessutom är jag sjukt trött trots att nästan det enda jag gör är att sova.
Nämnde jag att det regnar ute?

Fast jag har åtminstone haft en sovande katt på magen i en dryg timme, det är nästan det bästa som finns. Att han sen hade en gigantisk (mkt blodfylld) fästing var mindre mysigt, men det känns åtminstone som ett sommartecken.

Nej, nu ska jag åka iväg och idealisera lidandet lite.
Tror att jag ska förstärka det hela med vår bild som lämpar sig för gnälliga inlägg..

image616 knyttet!

Helga

Laakso - High drama
jag försöker ladda ner Laaksos nya skiva, men det lyckas inte..bajs. De är i vilket fall som helst bra ("yes please markus come to me"). The worst combination of addictions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback