jag har lurat mig själv för många gånger nu




Vissa låtar kan man höra precis hur många gånger som helst och ändå få samma glada och somriga känsla av. Det är sommar och Roskildefestival och jag står framför en scen och är plötsligt kär i en kille i sjömanshatt. Åh.

Och nu spelar det faktiskt ingen roll att regnet smattrar mot rutan. Dessutom har jag ätit tre delicatobollar. Jag tror att choklad och bra musik är allt man behöver ibland.


Förlåt för att jag kallade dig för en oförstående vän bloggkollega, jag menar det inte, det är bra att få perspektiv på saker och ting. Jag tycker att man SKA få tycka på sitt sätt och inte bara som jag (särskilt när mitt tankesätt inte är särskilt smart och inte heller leder till något).


Helga


Håkan Hellström - En vän med en bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback