listor kräver ingen tankeverksamhet

I stället för att gnälla över hur sega folk är vad gäller sommarjobb (morr, först ringer man, då säger de "jaa, men han ska ringa dig" och ringer upp dagen efter för att förtydliga "han ringer i nästa vecka!" och sen ringer man i slutet på vad som var nästa vecka och då är det minsann "nej, han är inte här, men ska jag be honom ringa? vi ska iväg på kurs nästa vecka så det blir nog lite tajt..men". Grr. Dessutom har jag tackat nej till en massa jag kunde fått på extrajobbet bara på grund av att jag trott på det här, nu ångrar jag typ det, där vet man i alla fall vad man får. Gnäll. Nu blev det ett helt gnällinlägg bara i parantesen..typiskt mig, lista var det ju!) SÅ SKA JAG OCKSÅ FYLLA I LISTAN!

Ditt namn: Helga
Längd: 170,5 centimeter
Spelar du något instrument: En gång i tiden kunde jag spela piano så lite finns väl kvar..sen kan jag ta några väl valda ackord på gitarr...typ tre..
Vem är snyggast: Ingen är snygg just nu
Vem vet mest om dig: "Ingen känner mig bättre än mig själv" är ett citat som jag ofta får höra på jobbet..det stämmer nog på mig med.
Vad vill du ha just nu: Jag vet faktiskt inte, jag är inne i ett tillstånd av total förvirring

Vilka sjukdomar har du: Beslutsångest
Fobier: Nej, eller kanske lite..men bara för gigantiska källarspindlar i så fall
Känner du en snygg tjej: Alla tjejer jag känner är faktiskt snygga
Har du körkort: Ja, och har haft i typ sex år...att jag sen aldrig kör bil är en annan sak
Åsikt om jultomten: Nej, han är ingen viktig person i mitt liv just nu.
Vill du gifta dig: Ja, fast det är inte sådär skitviktigt.
Tycker du att du är attraktiv? Nej, inte nu. Men det har väl hänt.
Din hårfärg och frisyr: Brunt lockigt, nästan till axlarna
Skolväska just nu: En brun sak från H&M som håller på att falla sönder..
Har du glasögon: Nej

Hur ser din plånbok ut: Blå

Favorittv-program: Six feet under
När ska du festa nästa gång: I kväll

Vad köpte du senast: Hmm, mat (boring)
Hur mycket pengar har du: Ligger på minus 2000 den här månaden typ..(ångest!)
Hur svarar du i telefonen hemma: "Helga"
Senast kramat: Jag vet inte ens, troligen typ Ia
Vem sov du hos senast: Någon jag nog egentligen inte borde sovit hos, men citat "På preklin får man hångla med folk utan att det betyder något". Hrm.
Stjärntecken: Tvilling (det stämmer inte för fem öre)
Ögonfärg: Typ gråblå
Kall favoritdricka: Coca-cola är oslagbart
Varm favoritdricka: Chai-te
Alkoholhaltig favoritdricka: Beror på vad jag känner för just då..rödvin eller nån slags drink eller öl..
Säger ofta: Ynka

Saknar du någon: Jag tror det, fast jag vet inte riktigt vem.
Du fikade senast: Hmm, räknas de tre delicatobollarna jag stoppade i mig igår?
Senast sedda film: Ingen aning faktiskt, jag ser typ aldrig på film och det är synd
Hur känner du dig nu: Förvirrad och illamående
Kan du laga mat: Det är ju egentligen inte svårt, man måste bara ha tid och lust och eventuellt recept..
Vad pluggar du: Spykologi
Vad tycker du om fötter: Jag har inte alls något emot fötter.
Är du smart: Vilken normgrupp?
Snarkar du: När jag är förkyld eller full..
Är du aktiv i skolan: Nej.

Homosexuell: Nej, och folk har verkligen försökt få mig att komma ut utan resultat...så det är nog kört på den fronten.

Nu borde jag plugga. Men jag är arg över sommarjobbsorganisation och även idag sjukt illamående. Kanske ska åka till skolan och börja söka praktikplatser i stället. Känner mig ju verkligen på asbra humör för sånt.

Jag behöver nog lite fest i kväll. ÖG är alltid trevligt.

Helga

Karin Ström - Psykos
tuff, och lite läskig på nåt sätt..

Kommentarer
Postat av: E-Tejp

Psykos äger! Sjukt bra låt!

2009-01-27 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback