min ofestliga fredagkväll

Det fanns minst två trevliga alternativ för hur den här kvällen skulle se ut.


1)
Upplands
Jazzbar med Ia och company för några drinkar och sen låta bli att följa med vidare till Club Evening på Norrlands.

2) Förfest hemma hos Josefin och därefter låta bli att följa med vidare ut till typ Katalin.


Men efter att ha somnat till i sängen med Zorro och nya Sonic-tidningen och vaknat en halvtimme senare fortfarande sjukt trött så lutar det åt alternativ tre: ligga hemma själv och läsa tidning och böcker. Eller bara somna igen och sova tills i morgon bitti när det är dags för jobb. Myyys. Jag börjar bli gammal och orkar inte med två dagar på rad, eller tre som det skulle blivit då det ska grillas i morgon kväll. Skyller på att bloggkollega är ett helt år yngre och inte ska upp klockan halv sju i morgon bitti.


 en sån riktigt god tidning


Haha, Zorro ligger på rygg med tassarna rakt upp och ser ut som om han spelar död.  Jag är trött trött trött.


Helga


Friday Bridge - Love and nostalgia
söt låt som fanns med på numrets sonically speaking


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä nu! Har ni dessutom smitit iväg till evning utan mig. Jag som till å med bloggade ut ett inlägg om att jag ville med nästa gång ni skulle dig! ni HATAR mig.

Postat av: ia

ida. du är ju i malmö hos a-k. annars är jag fullt medveten om att du vill evening:a dig.. nästa gång måndad är du så riktigt medbjuden.

2007-04-14 @ 14:14:42
URL: http://ynka.blogg.se
Postat av: ida

..öh..jag var inte i malmö. Kul att du vet bättre vart jag är än jag själv.. jaja. jag har och är iaf inte i malmö.

2007-04-16 @ 19:09:26
URL: http://www.villduvetavadjagvill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback