mina sex-grannar strikes again..

igår när jag kom hem-minglande från en het (dock endast temperaturmässigt tyvärr) kväll på v-dala snerikes och just skulle krypa i säng så satte min sexgrannar igång. trodde dom slutat med sådana dumheter men näe. klockan var prick ett. att ha normala grannar är en lyx få förunnat tydligen.. igårkväll höll de sig föredömligt kort dock. ungefär i en halv minut. sen var det över.. något måste ha varit ett vinnande koncept, eller så blev de akut fikasugna.. nåja. det har jag ingen lust att filosofera närmre på.

idag har jag gjort av med hutlöst mycket pengar på busskort till min kommande karriär som västeråspendlare. 890 riksdaler! men vad gör man inte för att ta sig till gurkstaden..?


gurka är gott. fast man får mest vatten för pengarna.. fnys.

nu ska jag ut och kick lite boll med brorsan och hans kompis. om jag hittar mina fotbollsskor dvs. ev kan dom stå ute på balkongen. sedan ett år tillbaka. eeeew. hm hm. ska kolla saken..

over and out.

ia

låt: libertines - what katie did
jag har fått ett libertinesryck på sistone.
här kan man se pete dohertys och carl barats lilla återförening. varning för särdeles usel kvalitet.

Kommentarer
Postat av: Helga

Gurka är gott. Var du på v-dala igår? Jag som var på snerikes jag..

2007-04-18 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback