jag har syndat

Idag har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra, men något som verkar vara omåttligt populärt denna sommar (vilket är fruktansvärt). Jag har haft på mig ett par foppatofflor. Jag vet, det är oförlåtligt. Men jag hade varit ute i värsta skyfallet, mina skor var genomblöta och framför mig på jobbet uppenbarade sig plötsligt en hel massa foppatofflor som såg inbjudande torra ut. Dessutom tog jag ett par svarta (relativt diskret). Och jag höll mig endast inom jobbhusets väggar (var visserigen hemskt nära att gå hem med dem när jag slutade, men insåg mitt misstag precis när vi skulle stänga). Det var bra mycket skönare än att jobba i flipflops, men ändå, det är INTE okej. Något som är ännu mindre okej är dock att folk kan gå runt i dessa hemska plastiga uppenbarelser bland folk utan att skämmas ihjäl (masspsykos?). Så långt tänker jag definitivt inte sträcka mig, det lovar jag.

"ja, det här måste vara det fulaste man kan ha på fötterna, såna vill jag ha!"




en sån här t-shirt skulle jag mycket hellre ha på mig...finns på the I hate crocs-store



Helga


Her Space Holiday - Tech Romance


Kommentarer
Postat av: kollega

INTE okej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback