svartvitt på bryggan..

detta blir ännu ett brygginlägg. skrivet klockan 03.30 på natten. hm. det kan med andra ord finnas viss risk för felstavningar. särskrivningar kommer ni dock förskonas från. en fördel med denna blogg.

jo, som sag tvar så begav vi oss till bryggan ikväll. my darling you! spelade och de höll på för länge är min åsikt. varför kan inte folk vara korta och koncisa?
utöve rmusiklyssnande studsade vi runt på det särdeles efterlängtade indiedansgolvet (ingwe house. wiiiie!), drack öl och tog mer eller mindre fina bilder. en del av dem  mestadels mindre.. det enda sättet för mig att bli normal på bilderna var att censurera det hela i svartvitt. färgfria bilder har ofta en positiv inverkan på en. i alla fall på mig. denna brutala sanning gick upp för mig ikväll. färgbild + ia = the worst combination. åtminstone för tillfället.

en annan dålig kombination är ia + lånad cykel. fick låna helga from swedens cykel när jag trampade hem till flogsta och nästan framme upptäckte jag att jag ej fått med mig några cykelnycklar. alltså dags att fejka en låsning..
dock fejkade jag så bra att jag råkade låsa cykeln på riktigt. jobbigt. imorgon måste jag alltså typ pallra mig iväg till ålderstigna (gamla) studentstaden och haffa nyckel för att sedan pallra mig tillbaka igen för some serious cyckelupplåsning. blä. ska jag få motion här alltså?


jag och sveriges nästa radiologiska geni plus en trappstång. vi roade oss bäst vi kunde medan helga from sweden besökte damrummet.. detta var ungefär femte fösöket och vi ser nästan civiliserad eut.


my darling YOU!


helga from sweden och jag.. fortfarande är det svartvitt som gäller. man minimerar risken för ugli bilder ganska ordentligt då. no more rödflammighet!


här lyckades jag dock klara mig utan censurerande svartvitt. det är inte lätt men det KAN gå..


helga och pojkvännen johan matchar.. randig munkjacka is the new black!

kära nån. nu är klockan helt sent. och jag måste verkligen sova. mina ögon börjar så smått att kolla i kors..

ia

jag orkar inte komma på ngn bra låt.. yaaawn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

de e jag som är insprirationskällan för randig tröja!! (tror jag) Wohoo! vill även påpeka att jag har världens sötaste hund! (som just nu har lite diarré)

2007-08-13 @ 13:36:46
Postat av: ia

jaaa! har lille.. eh.. palle (?) kommit nu? jag är ca 110 % avundsjuk!

Postat av: Helga

Haha, ja, jag köpte ju typ en likadan som du hade så okej då, du kan få ta åt dig äran! Åh, jag vill hälsa på söthunden..med eller utan diarré.

2007-08-13 @ 16:54:20
Postat av: Syster Dyster

ah, det är så han ser ut pojkvännen. =)

2007-08-14 @ 18:11:10
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg.se
Postat av: huvet

aha...(säger jag som föregående talare) ;)

2007-08-15 @ 07:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback