källarskutt på ÖG..

igår var vi ute och röjde på beloved it's all good på ÖG! mkt trevligt men i vanlig ordning fick man värmevallningar när man dansade, särskilt i källaren..

vi fick även ett skamligt förslag som vi vänligt men bestämt tackade nej till..

hm. jag skriver mer någon annan gång. nu ska jag skutta in i duschen, ska till spykolog-cecilia på lussebullar (hon blev nästan tvingad att baka.. jag har ingen skam i kroppen) och då är det ju en fin gest att inte vara helt nersunkad. positiv förstärkning av lussebulls-bakande beteende kallas det på spykologiska.

puss eder något sunkiga ia

låt: morrissey - suedehead

Kommentarer
Postat av: cecilia

du va så ren o fräsch o jag blev mycket positivt förstärkt ;)

2007-12-09 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback