måndagsblogg..

hej blogg (och alla som läser blogg)

nu är det måndag. jag tycker inte om måndagar. monday bloody monday skulle jag vilja säga. något jag särskilt ogillar är att behöva stiga upp den okristliga tiden tio i fem för att hinna med passande västerås-buss. INTE okej. ännu mindre okej är det att jag inte kan sova på den passande västeråsbussen. går inte. detta i sin tur leder följaktligen till att jag är en zombie på jobbet.. monday of the living dead.

idag har jag löjligt lite att göra. alla patienter ska typ skrivas ut samtidigt och inga nya är på ingång direkt, så mitt förmiddagsschema ekar tomt (ja, mitt schema är ekningsbart..)

har roat mig med att försöka få tag på folk på hjälpmedelscentrum. det går inget bra alls.
sen försökta jag få tag på en privat sjukgymnast som har behandlat ryggbesvär på en av mina patienter tidigare, och denna ville faktiskt prata med mig. jag skall även få komma dit och bli visad en ryggmanipuleringsmetod (särdeles långt ord) som tydligen funkat bra på nämnda patient. det kan behövas. jag måste erkänna att ganska mycket från den muskuloskelettala kursen har försvunnit ur mitt minne. synd, för detta var det roligaste på utbildningen.
..men nu ska här manipuleras!

ha en fin måndag alla som orkat läsa ända hit!

puss

ia

låt: vampire weekend - walcott
finns en liten artikel i senaste sonic om dem. mkt trevligt, för de gör alldeles strålande bra musik.


Kommentarer
Postat av: Knut Gunnar

Hei! Så på sidan din at du inte visste varfør Panodil Zapp var dyrare, dom skal virka snabbare. :)

Ha en jåttafiin dag, snygga tjejen!!

Hilsen,

Knut G. (:

2007-12-04 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback