nya glasögon!

ladies and gentlemen, får jag presentera mina nya glasögon!

image790
hrmm.. okej.. de jag har ovan är brosans lumpen-glasögon. alla med dålig syn blir påprackade dessa och de skall användas i fält. och i strid. vi funderade på om tanken var att fienden skulle skratta ihjäl sig.. okej att det skall använda likartade glasögon i lumpen, men måste de vara så extremt fula?

image791
dessa är mina nya glasögon. på riktigt. fick med mig fem par att prova hemma, och dessa verkar vinna.. märket är FACE sthlm och bågarna är på halva priset.. att sen glaset förmodligen kommer kosta multum är en sak jag förtränger för tillfället.

mina förra stackars glasögon höll ju på att sönderfalla i glasögonatomer, så det var dags med ett nytt par! ngt mer synliga.. de förra var very diksreta/tråkiga, men nu tycker jag det är ganska roligt med väl synliga glasögon. jag skyltar glatt med min närsynthet!

nu är det dags för biskivi igen.. yummie.

ia

låt: beach boys - do you wanna dance
jag är less på denna pseudovinter och lyssnar på somriga beach boys för att förtränga den bistra verkligeheten..



Kommentarer
Postat av: Helga

mkt snygga indeed! (fast jag trodde först att det verkligen var de ovanstående som var de nya och blev lite smått konfunderad..)

2007-12-27 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback