godisluktande ia.

nu har jag investerat i två body lotions från eleven.se. det är livsfarligt att gå in på den sidan. det finns hur mycket roligt grejs som helst.. jag kunde inte hålla tassarna borta från en body lotion-grej med typ godis-lukt och en som tydligen skulle lukta orange-vanilla. det lät sjukt mumsigt..

nu har jag fått hem grejerna och mina misstankar stämde. de luktar verkligen otroligt gott!
godis-body lotionen kan man i princip ha som parfym, och apelsinvanilj-varianten får jag lust att äta. den smakade dock inte lika gott som den luktade kan rapporteras..


MUMS!

eleven.se hade dessutom stoppat ner några små gratisprover i paketet. det tycker vi om! även fast jag vet att det är ett skamlöst försäljningstrick så inbillar jag mig själv att de gör det för att de tycker sååå mycket om mig!
jag fick en liten parfymtest, en engångförpackning body lotion som luktade sockerglasyr. verkligen. samt en liten dos bubbelbad med chokladlukt. trevlo!
parfymen hette typ pink sugar och luktade faktiskt också väldigt mumsigt. det här med godisdofter kanske är min nya grej? jag kan kompensera min brist på ljuvhet i alla andra avseenden med lite ljuv och extremsöt parfymdoft.

nu ska jag inspektera ams hemsida och se om det finns några roliga sjukgymnastjobb lediga. eh. jag är typ arbetslös nu. tur att jag har några back up-kurser i vår åtminstone.

till verket!

ia

låt: dropkick murphys - the dirty glass
en very o-ljuv låt som bror tipsade om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback