idrottsmedicinkurs för ia!

hipp hopp hurra för mig! (jag tycker man SKA få credda sig själv vid behov.. iaf ibland..)

jag har kommit in på idrottsmedicinkursen!

så riktigt kul. nu ska jag bli expert på vad man gör åt pajade korsband och kanske tom hur man behandlar ett PFSS på bästa sätt.. äntligen!
har absolut ingen aning om kursen är bra eller ej, men det struntar jag i. det ska bli så riktig kul ändå. nackdelen är att jag måste investera i en stycke dyr idrottsskadebok, men det är smällar man får ta.. joppejdi, joppejda!

eh. ja. det var väl allt det.. börjar om en vecka.

over and out

nöjd ia

låt: marcus fagervall - don't look back in anger
eg tycker jag att allt som varit i kontakt med "idol" är ganska ynka. men låten är så riktigt bra och jag var iaf minst anti mot marcus. han sjöng ju cecilia lind. snifft.




Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis ia-gumman! du är bra du.

2007-02-05 @ 18:02:09
Postat av: cecilia

mitt namn kom inte med. dumma dator.

2007-02-05 @ 18:03:26
Postat av: Helga

Men vad roligt, grattis! Och jag tycker att man SKA få gilla Idol-Markus lite i alla fall..i alla fall när han sjunger Oasis.

2007-02-05 @ 18:52:23
Postat av: ia

cecilia och helga: hihii. spank you very much.

Postat av: huvet

Grattis! vad kul! (ang markus har jag inga kommentarer, såg aldrig något av idol) but anyway...

2007-02-05 @ 20:27:29
Postat av: i'

Grattis! Vad är det för bok? kan ju kolla om jag har den?..

2007-02-06 @ 12:43:32
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback