nu är det över!

Jaha, nu funkar det minsann. Tack tack. Trodde ett tag att allt var raderat. Men nej då, nu är allt i sin ordning.


Jag tror snart att jag kommer gå in i en bloggsvacka. Och att inte bloggkollega Ia verkar ha något att skriva gör ju inte saken bättre heller. Om det nu blir någon bloggsvacka så kommer det troligen bero på att jag plötsligt insett att den här bloggen faktiskt inte är helt hemlig längre. Det kanske är korkat att tänka "men det är ju ingen som läser" när den trots allt nuförtiden inte är alltför svår att hitta. Men det känns ändå skumt när folk frågar hur det går med ens kluvna hårtoppar utanför Norrlands klockan fyra en söndagmorgon. Eller när man blir outad mitt under en helklassföreläsning, vilket hände idag. Jag har i alla fall lärt mig att om det är någon som har stenkoll på alla så är det Örjan. Och nu kanske jag inte vågar sucka högt över alla dessa test utan bara kan skriva överpositiva saker om hur otroligt inspirerande och roligt det är med WISC (hmm, vilket det faktiskt är..men det kommer nu bara tas som allmänt smörande..).


Jaha ja. Efter skolan har jag varit och lämnat bort en del av mitt blod till bättre behövande. Alltså, blodgivning är typ bäst. Man får goda mackor och en present. Och så blir man ompysslad. Särskilt om man som jag idag får värsta yrselanfallet. Då vägrar de släppa en därifrån och kommer typ med saft och grejer. Lyxlyxlyx. Kanske ska simulera yrsel nästa gång även om jag mår bra. Dessutom inbillar jag mig att det inte är optimalt att gå på ett skitjobbigt intensivpass i kväll såhär efteråt, känns bra för samvetet för då har jag något att skylla på. Får helt enkelt se till att släpa med mig träningskläder till skolan i morgon i stället.


Ska bli sjukt skönt med fredag. Lite fest på lördag, och en massa slappande. Igår jobbade jag några timmar och det var så trevligt så. Kändes också helt bra att få betalt för att skratta i fyra timmar vilket jag i princip gjorde. De var på så bra humör och det bara smittade. Dessutom fick jag smörgåstårta. Inte helt fel. Och kvällen avslutades med EN trevlig öl på GH.


Eh, inget gnäll idag? Trevligt..


Helga


Albert Hammond Jr - Back to the 101

gitarrist från The Strokes som är väldigt bra på egen hand också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback