påprackning av musik!

jag härmar fellow bloggkollega helga och prackar på folk musik jag tycker är bra. men det tycker jag man SKA få göra..
alltså: musik som är väl värd en ynka lyssning.. eller två.

  • clinic - monkey on your back
  • ed harcourt - this one is for you
  • bright eyes - easy/lucky/free
  • gothic archies - city of the damned
  • dropkick murphys - the dirty glass
  • magnetic fields - papa was a rodeo
  • hey willpower - uh-uh-uh
  • placebo - haemoglobin
  • psapp - hi
  • she wants revenge - tear you apart
  • jarvis - i will kill again
  • the coral - dreaming of you
  • the tough alliance - 25 years and running
  • mountain goats - the bad doctor
  • yo la tengo - mr tough

sådärja!

ehh.. hade inte så mycket mer att komma med tror jag.

over and out.

ia

låt: the moldy peaches - who's got the crack?
dom har helt skumma texter. eh.. och ett ganska skumt bandnamn. me like.

Kommentarer
Postat av: Helga

åh vad kul att du för in lite färg i en ynka blogg - det kan behövas! Jag tänkte blogga om ditt veterinärkryss men jag överlåter det till dig..haha

2007-02-18 @ 17:06:00
Postat av: ia

hmm.. jag vet inte om jag tänker börja redogöra för mina hångel..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback