am i a blogg-korr?

okej.. hjälp. nu är vår blogg i rampljuset. ett litet rampljus iaf. åtminstone en liten strålkastare. eller en 40 W-lampa.. hmm..
faktiskt vet jag inte alls vad det innebär att vara
aftonbladets bloggkorrespondenter i uppsala. blogg-sigge eklund sa att vi skulle fortsätta precis som innan. då gör vi väl det då..

nu ska jag äta frukost. och lokalisera min nytvättade tvätt. tror jag glömde den i hallen igår. stackars tvätt, stå där alldeles ensam i mörkret. den tror säkert att jag glömt bort den. det är dock ingen överhängande risk eftersom alla mina underkläder ligger där. go commando mitt i vintern känns inte lockande..

over and out.

er blogg-korre ia

låt: magnetic fields - yeah! oh yeah!
jag vet att jag tjatar om det men stephin merrit och magnetic fields ÄR sjukt bra. och därmed bipp!

Kommentarer
Postat av: Ida

skulle du verkligen kunna glömma dina gröna stringisar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback