bitterblogg

Varning för ännu ett bittert och gnälligt inlägg. Jag har nu äntligen lyckats sätta mig upprätt efter många timmars horisontalläge, ett steg i rätt riktning. Den mystiska sjukdomen visade sig utveckla sig till mer och mer magont och illamående. Okej, censur, lovar att inte skriva något om kräkningar. I vilket fall som helst känns detta väldigt trist. Jag skulle ju vara på förfest nu. Men men, ska inte gnälla överdrivet mycket nu. Det finns antagligen dem som har det betydligt värre.

Får hoppas att bloggkollega och mina klasskamrater röjer för mig också på
LOUD, ny rockklubb på Norrlands nation! Man kan ju se det positivt, jag sparar dels pengarna som skulle gått åt till inträde och dels räcker min mat längre eftersom jag inte kan äta något. Sen går jag säkert ned i vikt också, vilket dock inte är önskvärt. Yes. Jag är int' bitter. Jag har faktiskt fått i mig hela två klunkar vatten och en klunk cola. 

Helga

 The Smiths - Heaven knows I'm miserable now
men en miserabel låt kan jag i alla fall bjuda på..

Kommentarer
Postat av: Ida

ojoj..stackare.. inte roligt det där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback