där blir det ja.

fellow bloggkollega fick tag på mig tillslut igår. ringde när jag var på ackis och hade mina KOL-patienter. vi  fnissade ganska länge åt att folk vill läsa vår blogg. det är sjukt kul men strange.. jag vet inte om nan får prata i telefon på sjukhus egentligen? jag känner mig alltid så skyldig när jag gör det.. även fast jag satt alldeles vid utgången där det knappast finns känslig elektronisk utrustning så inbillade jag mig att läkaren som gick förbi kollade argt på mig.

vi har sagt: "där blir det ja" till att aftonbladblogga lite. jag tror faktiskt inte att vi blir värsta
karolina lassbo-kända för det. haha. verkligen inte. vi fortsätter precis som innan med lite uppsalaliv, lite skolgnäll och lite allmänt strunt och förmodligen kommer inte en kotte känna igen oss. jag tror inte jag kommer att sitta och censurera bloggen direkt iaf.. den innehåller ju inte direkt personangrepp, hets mot folkgrupp eller allmänt utlämnande saker om våra vänner.


vågar man publicera sådana här oanständiga partybilder in the future when all is well?

nu är jag hungrig. som vanligt. får se till att göra ngt åt det..

ia

låt: three dog night - one
cover på aimee manns sorgliga låt "one" som är med i soundtracket till den väldigt bra filmen magnolia. denna versionen är ngt mindre deprimerande..

Kommentarer
Postat av: Helga

Nej, det vågar du inte. Då kommer vi bli portade på ÖG för alla framtid för att vi druckit medhavt vin på deras toaletti.

2007-01-19 @ 17:24:02
Postat av: ia

sant. vissa saker ÄR det faktiskt censur på..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback