hugh laurie: house eller extremkorkad prince of wales?

nu har jag kollat på veckans omgång av house. det är så braaaa. faktiskt. trots alla påstådda medicinska missar. fnys. men det vore ju inte direkt bra utan houses cyniska kommentarer. det är ca 80% av charmen med serien. och wilson är så sympatisk. jag blev helt deprimerad när han blev sparkad. det kunde dock vara något färre läkare och något fler sjukgymnaster med.. fast hur spännande är det med sjukgymnastarbete egentligen? "undan! jag måste göra kontrakturprofylax! nuuuu! " neee. det är inte SÅ dramatiskt med sjukgymnatsyrket. fast ganska trevligt. och patienterna tycker oftast om en. jag sticks iaf inte..

en grej jag har lyckats förtränga fram tills nyligen är att hugh laurie har ett förflutet som exceptionellt korkad prins i blackadder. inga mitt-i-prick-cynismer från han sida där inte. snarare funderingar hur man får på sig ett par byxor..

jag försöker förtränga detta när jag kollar på house.


puckad prins eller cynisk doktor? bara att välja..

ia

låt: the format - dog problems
idag råkade jag ut för dog problems när min roomies rottis traskade runt på min ljusblå matta med leriga tassar. jag har anatomiskt korrekta tassavtryck på den nu.. hm. det kanske blir hippt ngn gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback