låååång onödig lista


Vilken svordom använder du mest?
vittu

Äger du en iPod?
näe. en vanlig mp3-spelare

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.00

Hur många resväskor äger du?
ingen. en HT-bag bara.. måste skaffa en sån  där man kan dra.

Använder du flip-floppar?
japp. dock ej i januari..

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA väst eller ICA maxi

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
jag tycker det är kul att ta kort.. fast när jag är full tycker jag tydligen att det är sjukt kul att vara med åxå..

Vilken var den senaste filmen du såg?
the producers.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
en vännina

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ett par acne-jeans

Har någon någonsin kallat dig lat?
jodå..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
näe. det behövs då inte..

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
lars winnerbäcks "dans med svåra steg"

Vilken är världens bästa artist just nu?
kräver att få ta två. morrissey och stephin merrit!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
japp. jag ska inget säga.

När var senast någon stötte på dig?
en månad sedan..

Vad åt du till middag senast?
stekt kycklingfilé, klyftpoptatis och currysås. gott var det!

Använder du huvtröjor?
bara min sjukgymnasttröja och den använder jag typ bara i smyg.

Kan du vissla?
näe. snyft.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
där blir det nej.. inte som jag kommer på nu iaf.

Vem var den senaste som ringde dig?
ida

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
hm. typ ngn med fart i men INTE bergochdalbanan eller fritt fall.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
näe..

Vilket riktnummer befinner du dig i?

018

Tittade du på tecknat när du var liten?
det gör jag fortfarande.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
öh.. halvstort.

Hur många syskon har du?
stor bror och liten bror

Är du blyg inför det motsatta könet?
näe. inte mer än vanligt.

Vilken film kan du alla replikerna till?
jag kan lite för många repliker ut varan-TV som citeras friskt.

Äger du några popband t-shirts?
en typ..

När flög du senast?
i november

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra

Läser du för skojs skull?
ja.

Pratar du några andra språk?
engelska och ungefär tre ord franska.. och en finsk svordom.

Diskar du din egen disk?
ja. tyvärr.

Har du gråtit offentligt?
typ en gång. då var jag full kan tilläggas..

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
ibland. men inget fastnar.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
nej.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
egentligen inte.. tycker dte ska vara jämställt. fast det underlättar ju för en själv..

Kan du kasta macka?
max tre hopp..

Har du någonsin varit på Jamaica?
nej.

Vad har du med dig in på bion?
godis och cola

Vem var din favoritlärare och varför?
vår lesbiska SO-lärare i högstdiet var bra.

Har du dejtat någon av en annan religion?
jag har faktiskt inte frågat..

Vad har du för väder?
typ fint.

Har du en blogg?
en ynka en..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
idrott. och biologi. INTE fysik!

Gillar du att flyga?
nä. jag blir åksjuk. men jag tycker om flygplatser.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor

När sov du senast på golvet?
kommer inte ihåg.. men det var på en madrass iaf.

Vilken är din favoritdrink?
cuba libre

Gillar du din boende-situation?
jodå. min flogstalägenhet är helt ok.

Vilken är din mammas hemstad?
hudiksvall

Din pappas hemstad?
skutskär

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
sju iaf. helst åtta.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nej.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nope.

Vilken är din favoritfrukt?
mandarin och avokado

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
hell no.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24 (långt kvar dock)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
oja. språkpolis. min favorit-hatobjekt är särskrivning.

Tror du på liv på andra planeter?
vet ej.. varför inte. det finns ju rätt många planets out there..

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
kommer inte ihåg. jo. urringningsgloende killen på nyår.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
män. en hermafrodit.

Vad var det senaste du åt?
en varm macka

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
har fler tjejkompisar än killkompisar men det beror inte på att jag inte kommer överens med killar..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
typ pappas mormor eller nåt. dessutom skulle det vara ett ganska internationellt namn.

Gillar du senap?
japp. johnnys! eller lumnässenapen vår granne gör. det är en dinosaurie på etiketten.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
det är inte så synd om dig som du tror. skärp ihop dig.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
man ska aldrig säga aldrig, men helst inte..

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
ally mcbeal.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
hm. ja. ett par blåa stövels.

Tycker du om att krama folk?

jaaaa!

Skulle du säga att du är trendig?
neee.. ibland kanske.

Äger du en digitalkamera?
jag använder min brors mest..

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
kronprinsessan victoria. av ngn skum anledning? senast var det en patient som kommenterade det.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
det störde mig mer förrut. men litte irriterande är det allt..

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
inga.

Tycker du att du är attraktiv?
ibland.

Vad är du allergisk mot?

rå gul lök vägrar jag äta så det kan ju vara en sort allergi.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej. jag är ond.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
stefan. hoppas det bara var ett illasinnat rykte..

det var det.

ia

låt från skivsamlingen: paola - yours to keep
dammade av min gamla "stockcity girl". den är rätt bra faktsikt.

Kommentarer
Postat av: Helga

denna lista var inte så rolig, men den var lång och listberoende som man är så måste jag också ifylla den någon gång..dock inte nu. Vill bara rätta dig på ett par punkter: jag är helt övertygad på att någon stötte på dig senast igår samt att du faktiskt, believe it or not, blir hela 24 år nästa gång du fyller. Om du inte ljugit om ditt födelseår det vill säga..

2007-01-06 @ 13:50:30
Postat av: Anonym

ia! ja har skrivit i min blogg! well done me. kramar

2007-01-07 @ 15:53:00
Postat av: lovisa

o det var från mej..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback