läskig bok!

jag läste lite i min american psycho-bok igår och funderade över när han tänkte börja mörda egentligen? sen satte han igång med det och då kunde jag inte läsa längre. eeeeh. i min enfald trodde jag att det skulle vara lite mer psykologi och lite mindre utstuderat våld beskrivet in i minst detalj. URK! när han plågade en stackars liten uteliggarhund fick jag nog.. hallå! usch! jag vill inte veta exakt hur det går till när han skär ut ögonen på nån. ynk. nu mår jag illa..
ångest, tvång och höstsäsong!

85060-494
hej, jag är gravt störd.

ska läsa ngt ofarligare ett tag. typ ngn rosa, irriterande chicklit-bok.

dessutom har jag blivit sjuk. har druckit två glas c-vitamin redan och är inne på min första kopp rooibos-te. undrar om det hjälper?

gnäll från ia

låt ur skivsamlingen: jeff buckley - corpus christi carol
från skivan "grace". den är bra. hans version av leonard cohens "hallelujah" är finast i världen.

Kommentarer
Postat av: Helga

ynk, läskobok! vår blogg är så riktigt fin och fräsch tycker jag. Nu ska jag regncykla. Är på ett helt ynka humör, hoppas jag blir gladare nån gång. Ynkedom. YNK-ord kan inte överdoseras!

2007-01-09 @ 13:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback