skoltrött

Jag är skoltrött efter två ynka dagar. Dumt att inte Ia kommit med något glatt mellaninlägg i bloggen, nu blir det två gnällklagan-"åh-vad-det-är-synd-om-mig"-inlägg på varandra. Jag ska bättra mig när allt inte är så ynka längre. Sov dåligt i natt med, har ont i nacken och känner mig helt stel. Jag skulle kunna cykla till Friskis och köpa träningskort. Jag skulle kunna gå och sola för jag känner mig blekast i Uppsala. Jag borde fortsätta med tråkartiklar om olika metoder, annars blir väl aldrig hemtentan klar. Men i stället sitter jag här och försöker bli på bättre humör genom att lyssna på The Killers på högsta volym. Det funkar faktiskt litegrann. Man kan längta till helgen också, men det funkar inte lika bra eftersom vi kommer få sitta och skriva en massa då för att bli klara. Man kan längta till fredagens utgång, men jag har inte ens lust med det just nu. Dessutom har jag inte varit på Värmlands på jättelänge och kommer antagligen bara bli sur och stå i ett hörn och klaga på dålig musik, minderåriga besökare och köttmarknadsvarning med mellanstadietryckarlåtar på slutet. Hehe. Jag känner mig helt bitter, det är rätt roligt.
 
Idag tvättar jag i alla fall, det var nödvändigt. Jag har ungefär 4 par strumpor som jag tycker om, resten är antagligen knallrosa eller omaka par (hur den ena strumpan alltid kan försvinna i tvättstugan är fortfarande ett mysterium, jag trodde bara det hände i Södertälje men det senaste halvåret har även Djäknegatans tvättmaskiner börjat äta strumpor). Alltså skulle jag behöva strumphandla. Men det får väl bli en senare fråga.


Det här blogginlägget finns bara till för att jag behöver paus från läsandet och vill avreagera mig lite. Tänk om det är PMS jag drabbats av? Det skulle faktiskt vara en möjlighet. Fast jag brukar inte märka någon skillnad...det kanske bara är en vanlig depression eller så. Idag är det ju inte ens regnigt så jag kan inte skylla på vädret vilket jag gjorde igår.


 The Killers - boten mot januariynkedom

/Helga med extremt dålig humör

The Killers - Glamorous indie rock & roll
partylåt från första skivan "Hot fuss" som är mkt bra..


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Helgus! Det är ingen partylåt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback