stor kylighet ute!

burr. jag sitter och drar mig för att genomföra färden mellan flogsta och stan. ska på bakisfika med mina sjuka gymnastflickor på GH nation. det är iofs särdeles gott och trevligt, men färden dit är en helt annan historia. hutter!
vad sjutton har vädret fått för sig nu? det hade sin chans att fixa lite schysst snö i december men nu är det för sent. jag har vant mig vid detta "nästan vår-väder" och denna ohemula kyla uppskattas inte.. haha. jag som är norrifrån (iaf lite) borde ju inte gnälla på detta minusväder, det är ju typ bara minus fem.. men jag är inte van! hey, någon slags tillvänjningsfas behövs faktiskt..

85060-537
förmodligen kommer jag möta en sådan här på min färd..

nu ska jag rota fram några slags kläder. helst varma.

ia

låt: starlight mints - rhino stomp
umpa umpa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback