the worst combination of addictions

Min kamera har fått för sig att gå sönder. När jag försöker sätta på den visas något som liknar myrornas krig på displayen och efter några minuter ger den upp och stänger av sig igen. Jag misstänker att det var en extremt dålig idé att fota snöbollskrig utanför v-dala i lördags natt. Fotosug, snöstorm och alkohol är en livsfarlig kombination! Mkt irriterande, hur ska vi nu kunna föreviga alla mer eller mindre meningslösa saker vi sysselsätter oss med?

I natt drömde jag om hästar. Det var konstigt, jag brukar oftast drömma väldigt verkliga drömmar om sånt som ingår i min vardag och hästar gör inte det nuförtiden. En annan grej jag drömde var att jag gick runt på en gigantisk second hand-affär, tyvärr hittade jag ingenting men det var trevligt ändå. Älskar såna drömmar. Vet inte hur många gånger jag drömt att jag gått runt i en godisaffär och plockat på mig hur mycket godsaker som helst eller haft ett stort buffébord framför mig och lassat upp läckerhet efter läckerhet på tallriken. Tyvärr är man efter en sån dröm oftast extremt hungrig eller godissugen när man vaknar. Efter en hästdröm är man sugen på att klappa en häst. Men jag får nöja mig med katter och marsvin.

Helga

Damien Rice - 9 crimes

Kommentarer
Postat av: ia

the worst combination of addictions..

2007-01-25 @ 09:27:41
Postat av: Ida

hm.. tur att jag inte var kvar så min kamera gick sönder med... blev livrädd när jag tappade den i golvet, tur att den höll!

Fin bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback