tidsfördriv

den här sidan kan man skriva in sin adress och då få se vilken livsstil som utmärker området man bor i. Inte helt oväntat får jag det här resultatet:


Typ: C08 Studentliv
Utmärkande drag
  • Unga   typ ja
  • Universitetsstuderande ja
  • Singlar  ja
  • Mycket låga inkomster ja
  • Studentlägenheter ja
  • Nöjesintresserade ja
  • Förändringsbenägna nja

Det här kan man roa sig med länge, man kan till exempel fortsätta med mina föräldrars adress:


Typ: H25 DINKisar (Double Income No Kids)

Utmärkande drag

  • Äldre  ja, typ
  • Högutbildade  ja
  • Gifta par utan hemmaboende barn  nej, men snart kanske
  • Förmögna med höga inkomster  eh, där blir det nej
  • Villaförort Storstad/Medelstor stad  hmm
  • Samhällsintresserade  ja
  • Förändringsbenägna individualister  nja

Kul tidsfördriv...

Nu ska jag lägga mig och försöka bli av med huvudvärken. I jämförelse med igår kväll är jag jättefrisk. Hoppas mina vänner hade en sån riktigt rolig utekväll igår.


Helga


The Magnetic Fields - I don't want to get over you
tror bloggkollega skrivit det förut, men man kan inte tipsa nog mycket om magnetic fields..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback