varning för omotiverat gnäll

Även jag ska beklaga mig lite över ingenting. Jag har absolut ingen lust att åka iväg, att cykla i regn är ingen favorit (fick nog av det igår). Känner mig stressad för att jag ska iväg och jobba och inte hinner läsa de trista artiklarna jag bör ha läst tills i morgon. Dessutom går det ingen lämplig buss så jag måste åka en kvart tidigare än jag brukar. Min förkylning har återkommit och jag har dessutom troligen begynnande magkatarr. Sov jättedålig i natt (vilket hör till ovanligheterna och därför gör att jag blir helt gnällig hela dagen efter en störd nattsömn), vaknade en miljon gånger och drömde stressiga drömmar. Skivorna vi beställde för mer än en vecka sen har inte kommit heller, så det finns inga glädjeämnen i tillvaron. Jag är fattig och kommer vara det ett bra tag till. Jag känner mig helt stel i hela kroppen, måste typ börja träna snart. I morgon ska jag köpa träningskort! Då blir jag säkert på bättre humör och känner mig som en ny människa.

 så här pigg och alert kommer jag bli nästa vecka när jag sätter igång med träning på allvar

/Helga

Lars Winnerbäck - Varning för ras
den är så fin..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh va jag känner att jag skulle vilja gnälla lite åxå... Men jag skulle nog få så mycket skit för det att jag låter bli.. Hoppas att din dag blir bättre i alla fall!

Postat av: ia

det går över! allt ynk gör det förr eller senare.. jag är sjuuuk, sjuk, sjuk, sjuk.

2007-01-09 @ 14:49:24
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback