YNK! jag är skelögd!

jag har just upptäckt att jag skelar lite med ett öga på en hel massa bilder. närmare bestämt vänster. YNK!
höger öga tittar snällt in i kameran men vänster har ett eget liv och ser ut nånstans i periferin.. oftast är det i alkoholpåverkat tillstånd, men jag tror allt jag såg någon bild där jag är spik nykter och likt förbannat är vänster öga ute och.. cyklar. jag är bitter.

skelögda ia

låt: firefox AK - love to run
hon är minsann inte skelögd utan jättesöt. och ihop med jättesöta rasmus kellerman som är "tiger lou". han är säkert inte heller skelögd.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är lika söt för det! Å jag har aldrig sett ngt! LOVAR!

Postat av: ia

puh. det var skönt att höra.. men bilder på mig ska ej detaljgranskas.

2007-01-15 @ 10:55:35
URL: http://ynka.blogg.se
Postat av: Anonym

Du skelade när du var liten bebis...

2007-01-15 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback