labradorsommarmusik

Det regnar ute, Zorro är (för ovanlighetens skull) inne och skriver märkliga saker på msn. I morgon ska jag handla kattmat och människomat (ja, jag skriver faktiskt så på mina inköpslistor). Jag lyssnar på Labradors trevliga sommarblandning som kan laddas hem här. Bra.  

Sommaren går fort och värmen kommer säkert inte komma förrän lagom till skolan sätter igång igen. Och jag har ingenting att skriva om. Jag tror jag ska lägga mig och läsa min bok som jag fick som blodgivningspresent. Gayig chick-lit skriven av kille...verkar åtminstone lättsmält..

Helga

Club 8 - Whatever you want
labradormusik..


Kommentarer
Postat av: jenny

vad betyder chic-lit?

2007-07-24 @ 08:38:50
Postat av: Helga

Typ tjejböcker som Marian Keyes, som inte är överdrivet djupa och typ handlar om jakten på den rätta eller liknande..

2007-07-24 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback