mardröm

Jag drömde att jag var på promenad i skogen med Zorro (varför drömmer jag att jag går på promenad med katter som om de var hundar,  hur normalt är det?) och vi mötte en skitsöt liten lodjursunge (och jag var helt till mig för jag har alltid velat se ett lodjur). Den var helt tussig och söt men när den och Zorro började leka så ropade den på sin mamma som var ett jättestort lodjur som kastade sig över Zorro och tog en tugga på hans ben och jag försökte stoppa in stora pinnar i munnen på lodjuret sådär som folk gör på krokodiler i filmer och till slut så lyckades jag i alla fall få in lodjuret i mikron och satte på den. Då tänkte jag att vi nog var utom fara men jag var fortfarande helt livrädd och trodde att hon skulle äta upp Zorro. Jag vaknade helt skräckslagen och såg att han låg en halvmeter ifrån mig och inte ens hade ett sårigt bakben.


Tror att jag har fått för mig att det snart måste hända något väldigt hemskt eftersom allt är så bra. Varför måste man tänka så? Jag menar, sannolikheten för att dåliga saker ska hända borde ju inte öka bara för att man har det bra...eller?


Nej, nu ska jag läsa lite mer om validering och sen åka till skolan på föreläsning i beteendemedicin (som jag inte vet vad det är..).


Helga


Broken Social Scene - Swimmers


Kommentarer
Postat av: kollega

nejdå.. det behöver inte alls hända något hemskt! inte tänkte negativt nu. det är sommar. det blir bara bättre! och det finns inte så hemskt många lodjur i uppland tror jag..

Postat av: SysterD

men usch vilken otrevlig dröm. Fy för sådana. Drömde en natt att jag gjorde så att min kanins bästa vän svälte ihäl, jag hade sååån ångest när jag vaknade.. så drömde jag att jag var kidnappad på en ö dit finlandsfärgar gick i vanliga fall men jag kom inte därfrån...

2007-06-02 @ 00:48:47
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback