tiddelipom-brist och 23,5-årskrisning..

jag läste nalle puh när jag var liten. när det regnade sjöng nalle puh och nasse en regnsång, typ: "regnet det bara öser ner. tiddelipom!" osv.. jag tror det var nasse som stod för tiddelipommandet och puh för resten. eftersom jag är ensamboende numera har jag dock ingen att tiddelipomma med.. bu.

(en annan nackdel att bo själv är att det är jobbigare att vika ihop lakan..)

utöver att ha blivit regnad på har jag köpt ett linne med strössel på från H&M för billig peng. på fjortisavdelningen. undrar om det är ett teckan på en kommande ålderskris?
finns det något som heter 23,5 årskrisen vilken manifesterar sig genom att man känner ett behov av att köpa strössellinnen? det är iaf billigare än att köpa en sportbil som 40-årskrisarna gör! jag budget-krisar..



nu ska jag laga lite kost. jag har köpt köttfärs. svenskodlad sådan. ej besprutad. och korna har sittpinnar och värpreden. det är viktigt med sådana saker..

ia

låt: bedroom eyes - hand in hand grenade
här finns den om man är sugen.

Kommentarer
Postat av: Helga

Det strössliga linnet är säkert så riktigt fint, och jag tycker faktiskt att man SKA få köpa kläder på fjortisavdelningen trots att man är halvtant (som jag, inte du..än på ett tag).

2007-06-28 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback