emma är kreativ

Vår vän Emma har skapat south park-figurer åt oss och sig. De är sjukt söta. Därför känner jag att jag måste lägga upp dem här. På den här sidan kan man skapa sig egna.

image596 
Här är då jag, komplett med grön utstyrsel Freud-tryck på tröjan (passar ju bra då jag just nu läser psykodynamisk terapi, annars brukar jag väl vara mer åt KBT-hållet...), och, as usual, ynkkjol!

image597 
Bloggkollega Ia, randig tröja och scarf så klart!

image598 
Ems herself, i sin apotekstantsutstyrsel


image599
Vår vän Jenny som emigrerat till Åland, crazy in pink..

Sjukt roligt, tack snälla Emma för underhållningen!

Helga

The Cranberries - Linger
Åh, den här låten har jag inte hört på en halv evighet och då dök den plötsligt upp på min Bright Eyes-similar playlist på last.fm


Kommentarer
Postat av: ia

dom är verkligen helfina! du har tom ynkkjol! å jag har mina glasögon. och helt klart blekast hy.. :)

Postat av: ida

hahah
Ia är ju så lik Ia!

2007-03-30 @ 13:02:02
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback