investerat

jag har idag investerat i lite livsnödvändiga saker på cdon.com.
cdon.com är en mycket bra sida för en fattig student. gratis frakt om man har en kod från mecenats hemsida. detta hade inte jag fattat utan betalade den hutlösa (?) frakten på 29 riksdaler flera gånger innan bloggkollega upplyste mig om denna rabattmöjlighet. delar därför med mig av detta ifall det nu är någon som likt mig är lite efter..

detta inhandlade jag:

image569
indie-etiketten labrador fyller typ år eller nåt. iaf har de givit ut en samlingsskiva med några av sina artister. bla acid house kings, [ingenting], radio dept och suburban kids with biblical names. detta var givetvis oemotståndligt. tre skivor med sammanlagt 100 låtar blir det!

image570  image571
jag måste fylla på mitt bokförråd. en stycke new york-trilogin (paul auster) och en thud! av min älskling terry pratchett. nu har jag att göra in the future when all is well.

ia

låt: acid house kings - this heart is a stone
"they say your middle name is trouble. but i know it's caroline.."

Kommentarer
Postat av: Helga

Det verkar vara en sån riktigt god skiva tycker jag! men dina Terry Pratchett-böcker får du i alla fall ha för dig själv...tur att vi inte har lika smak vad gäller allt.

2007-03-10 @ 11:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback