post-foto-ångest

Fan. Jag måste sluta med vimmelbilder. Finns med på hela tre vimmelbildssidor från i lördags. Dessutom ser jag apfull ut på varenda bild (och det beror inte alls på att jag var det, nej då). Hur svårt kan det vara att säga "nej tack" egentligen? De är ju faktiskt så
riktigt artiga och frågar först. En av fotograferna var dessutom amatörpsykolog och Ia blev
skitsur på honom när han började ifrågasätta hennes självförtroende då hon hade viljestyrka nog att tacka nej.
Jag hade däremot ingen viljestyrka. Dessutom frågade Cecilia fotograferna "ska vi hångla på bilden?" varje gång. Haha. Tur att de inte sa ja.


Hädanefter ska jag gömma mig för kameror. Jag tycker jag brukar det, vet inte varför det blivit så mkt sånt här på sistone.
Inte bra alls. Ångest, tvång och vårsäsong.


image580
det här är den mest normala bilden som finns...av ca 5...på en kväll! jag hatar vimmelfotografer, de är överallt.

Helga

First Floor Power - Always havin' fun in front of the cam                                                      
ja, jag ser ju i alla fall inte sur ut på bilderna, alltid nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback