vad är det för FEL på mig???

vad är det för fel på min hjärna? vaaaaaarfööööör kan den inte fundera normalt?
idag var jag och hämtade min plånbok på v-dala som jag lyckades tappa bort senaste velvet. när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle klippa sönder det gamla kortet eftersom det ändå inte användes.. det är ganska kul att klippa sönder kort..

..men vad gör då människan? jo, hon klipper sönder det NYA kortet!

fint. verkligen fint. nu är jag alltså utan kort IGEN! det nya kortet varade inte ens en vecka..

det är ett under att jag klarat  mig såhär långt  i livet med en hjärna som denna.. eller hjärnan är det säkert inget fel på. det är jag som inte är kapabel till att använda den.

image592
vad har man egentligen en sån här till?

nu ska jag gå och dunka huvudet i väggen. det förtjänar det..

ia

låt: jonathan richman - that summer feeling
jag får trösta mig med denna .världens finaste sommarlåt..


Kommentarer
Postat av: Helga

Förlåt, men jag höll på att dö av skratt när jag läste det här.

2007-03-27 @ 20:47:56
Postat av: Jenny

HA HA HA HA! Vad tossig du e....

2007-03-28 @ 08:29:46
Postat av: ia

ynk. alla reagerar likadant åt min (iofs självförvållade) misär..

Postat av: Ida

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS till nya Jobbet! Det bevisar väl att din hjärna är alldeles alldeles utmärkt!!!

2007-03-28 @ 20:15:41
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se
Postat av: huvet

Har du fått jobb?!!! GRATTIS!!!! Vad är det för jobb? Tell me!

2007-03-29 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback