WOHOOO! JOBB!

jag känner mig dum som skriver ett glädjeyttringsinlägg när helgas katt nyligen har dött och bloggen eg borde vara.. hm.. svartklädd.
men här kommer det ändå.. alltså: varning för eventuellt opassande innehåll.

tjooooohooooo! jag har fått JOBB!

jobb som leg. sjukgymnast. det känns helt skumt. jag kommer att få en skylt där det står leg. sjukgymnast. och arbetskläder. och lön. och massa ansvar. och massa mindre tid. men ändå.. jobb! jag kommer vara slut som människa i början. men ändå.. jobb!  jag kommer vara less på att pendla till västerås. men.. ja.. jobb!

image593
såhär skulle jag se ut om jag var med i southpark. som sjukgymnast... väldigt.. eh.. snyggt..

här kan man göra sina egna southpark-gubbar om man är sugen på det..

ia

låt: libertines - up the bracket
mkt bra, mkt bra..

Kommentarer
Postat av: mamm

Grattis till jobbet. Välkommen hem, det blir god middag på fredag.

2007-03-29 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback