bra musik en onsdagkväll

Har nyss varit och tränat, det blev pulspasset där två av mina hatlåtar ingår. Men eftersom jag ändå envisas med att gå på det passet då och då måste det betyda att det är ett väldigt bra pass, annars skulle jag ju aldrig stå ut (haha, det var även väldigt trevligt att träna idag för det luktade jättegott av smultron hela tiden..halva passet hade nästan gått innan jag fattade att det var mina armar som luktade..tack vare gratisprovet bodymilk från aquolina - alla deras grejer luktar verkligen sjukt gott).

I alla fall, som motvikt kommer här tips på fem bra låtar att lyssna på i stället:

* The Tough Alliance - First class riot
* Samuraj Cities - All along the shoreline
* Shout Out Louds - Tonight I have to leave it
* Bishop Allen - Rain
* Patrick Wolf - Magic Position
(videon, jag var tydligen inte tillräckligt tekniskt kompetent för att lyckas få texten ovanför filmen..)


Helga


Kommentarer
Postat av: kollega

älska aquolia! jag tycker det är en ganska bra sak att vara beroende av. idag fick jag komplimanger av några nurses för att jag luktade gott vanilj. det var nog min creme caramell det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback