it's not easy, but it is simple

Oj, jag har börjat gilla House igen upptäckte jag precis. Ett tag tyckte jag bara det var samma saker som händer varje gång. Nu är det minsann lite action. Han hade till och med sex idag (tror jag, åtminstone hade han sängsällskap och mindre kläder än vanlgit) , fast det var att låta det gå lite för långt nästan. Och sen var allt sådär komplicerat så man blir irriterad, men så är det ju tyvärr här i livet och då blir jag irriterad över att livet faktiskt också är så och att det inte bara är i tv-serier.

Fick sms om massa jobbpass veckan innan tentan. Jag satt just och funderade på när jag skulle hinna plugga till den och i stället för att säga ja tack till jobb och därmed pengar som jag är i stort behov av så lät jag telefonen ligga. Fan. Jag hinner inte med just nu, det är liksom sommar snart. Jag behöver nog de där dagarna. Sen börjar jag jobba på andra stället veckan efter tentan så jag kanske överlever rent ekonomiskt ändå. Eventuellt. Det stör mig så sjukt mycket att jag aldrig har några pengar!

Okej, eftersom jag inte har något annat att gnälla över än ekonomin och den kommer vara ännu sämre än den är nu under resterande år jag har kvar av min utbildning (vilket är två och ett halvt år - nästan en evighet med andra ord) så känns det meningslöst att skriva mer.

I kväll är det invigning av Snerikes somriga klubb Bryggan, men det är allt annat än sommarväder så jag känner mig inte särskilt bitter över att inte vara där just nu.
God natt kära bloggläsare

Helga

Pelle Carlberg - Clever girls like clever boys much more than clever boys like clever girls
lång och intressant titel...hrm, sen är ju frågan om det stämmer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste gå till bryggan och mysa så fort vädret tillåter!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback