nada prada gucci

Jag har ingenting att blogga om. Särskilt inte nu när jag såg att vi har haft 1000 besökare senaste dygnet (något måste ha hänt, typ att vi råkat hamna på framsidan igen eller något..det händer visst då och då). Alltså bloggar jag ett sedvanligt meningslöst inlägg för att skrämma bort folk.


Är trött trött trött och har legat ute och läst en stund, men det blåste för mycket. Och Zorro roade sig med att slå på pennan jag strök under med hela tiden och attackerade mig när jag försökte klappa honom. Ibland förstår jag inte varför jag envisas med att försöka få folk att tro på att han egentligen är snäll, det är han ju faktiskt inte. Han bits och rivs skithårt och att han säkert inte menar något med det spelar ju mindre roll när man har blodiga rivsår på händerna. Sööööt. Men vad har jag gjort för fel i min uppfostran av honom?


Nej, man kan inte bli mycket tråkigare än såhär. I morgon ska jag storstäda, det ska faktiskt bli skönt att bara ha ynka 21 kvadrat att dammsuga snart.


Helga


Okkervil River - Our life is not a movie or maybe
denna låt och många andra bra kan man hitta på denna
blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback