off we go!

denna helg blir det en ålandstripp. för mig blir det tredje i ordningen. gud så berest jag är!

..innan dess måste jag dock jobba. är en smula omotiverad til ldet i sann fredagsanda. har just kollat igenom 25 patienterjournaler. det var jobbigt. och sömngivande. helst skulle jag vilja lyssna på lite musik här vid mitt skrivbord i hörnet, men min kollega sitter och skriver för fullt i andra hörnet och jag tror inte hon uppskattar lite suspekt indiemusik. inte osuspekt vanlig musik heller för den delen..

hm. jag kanske kan ta ngn form av uppåttjack ist? det kanske finns några roliga piller här på avdelningarna..

eller så hämtar jag en kudde ut förrådet och kurar ihop mig under mitt skrivbord.. det känns faktiskt lockande för tillfället. skulle nog t o m funka utan kudde! och utan skrivbord..

oh. nu gick kollegan. nu har jag min chans till lite stimulerande musik!

heippa!

ia.

låt: it's a musical - pain song
ok. inte direkt SÅ uppiggande. men oh deary me så bra..
här på myspace finns den att lagligen lyssna på!
gör det! genast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback