psykologkandidat

Min hjärna är överbelastad efter en dag med sjukt mycket information. Men det verkar vara en sjukt trevlig praktikplats måste jag säga. Vi fick ett fint rum med en riktig skylt utanpå med våra namn, mycket välkomnande. Alla var jättegulliga. Och jag är så trött i huvudet att jag inte kan konstruera särskilt långa meningar märker jag.

Får se vad som händer resten av veckan. Blir nog ganska lugnt den här veckan. Jag kommer känna mig som en stalker efter min handledare. Och det finns så otroligt mycket info och testmaterial att läsa så det känns inte direkt som om man kommer vara sysslolös. Dessutom ska Sofia och jag iväg på någon slags skolobservation redan den här veckan verkar det som...
 
Nej, nu orkar jag inte antränga min hjärna mer. Ska ta en liten promenad för att även aktivera kroppen, men först äta lite choklad och kakor. Belöning!

Helga, numera spykologkandidat..

(orkar inte lyssna på musik, det är för jobbigt)


Kommentarer
Postat av: kollega

det är klart det är sjukt, du är ju på ackis..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback