t-shirtprenumeration!

jag har upptäckt ett ypperligt system om man tycker om t-shirts. vilket jag då gör.
man kan skicka efter dem! fantastiskt! det kommer en hem i brevlådan var sjätte vecka med ett tryck inspirerat av ngt aktuellt ämne, själva ämnet avhandlas i en text på insidan av t-shirten. hur roligt som helst.

fick mina första tisha idag. det var en välkomsttröja utan topic, men det ska bli väldans spännande att se vad nästa ämne blir.

image726
här är dagens pärla. fråga mig inte vad trycket ska föreställa, men jag tycker den är fin.
var goda bortse från personen inuti tröjan..

det enda jag måste göra nu är att boka om storleken inför nästa tröja. beställde en stl M i herrmodell men den var minsann för stor. ska prova ngn annan storlek och se om det blir bättre.

till verket!

ia

låt: bruce springsteen - jacob's ladder
denna gör han med seeger session band. såg honom uppträda hos conan o' brien med just denna, de var säkert 20 pers på scenen och conan fick också vara med. han fick stå och plinga på en gitarr och såg helt exalterad ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback