ett helt hopplöst fall

Detta är en varning till alla som ännu inte lärt sig att det är en omöjlighet att lämna kvar godis hos mig och sen ha en tanke på att godiset ska finnas kvar nästa gång man kommer hit. Det finns inget som kan hindra mig från att äta upp det, verkligen ingenting. Jag tror inte ens att dödshot skulle ha någon inverkan, enda sättet måste vara att gömma alternativt paketera in det på något sätt så att jag inte kan komma åt det (att gömma det på ett enkelt ställe jag kan lista ut är inte tillräckligt).

Jaja, jag antar att folk lär sig av sina misstag...

image700
slut...men det var åtminstone sjukt gott.

Idag har jag haft skön sovmorgon med söt-Zorro. Nu är klockan kvart i tolv och jag borde komma igång, på nåt sätt. I kväll blir det indieskuttande på säsongspremiären för DaKapo som gäller. Fullsmockat dansgolv med ingen (alternativt extremt illaluktande) luft, hoppande pumpsbärare som placerar sina klackar på mina tår, eventuellt en vakt med humor (vilket man INTE får påpeka) och en massa bra musik.

Helga

Jens Lekman - The Opposite Of Hallelujah
jens nya skiva med det söta namnet "night falls over kortedala" är väldigt trevlig, dessutom spelade han på uppsalas nybyggda konserthus igår, inte för att jag var där..men ändå..det hade säkert varit så riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: kollega

kottedala heter det! det bor väldigt många igelkottar där.. och jag hoppas verkligen den humoristiska vakten arbetar. jag känner en inre tomhet om jag inte riskerar att snubbla på mållinjen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback