fredagspartiet..

äntligen fredag!

oh happy day!

efter jobbet bär det iväg till uppsala för lite korridorsfestande och knas:ande. och skohandlande. måste köpa ett par billiga och bekväma skor. mina förra billiga och bekväma (och relativt fula) skor lyckades jag tappa bort igår. obegåvat. de glamourösa skokedjorna din sko och skopunkten kan förvänta sig besök av mig i morgon..

jag vill gå hem nu. det får jag inte. när man jobbar så blir man automatiskt ansvarsfull. och när man är ansvarsfull så sneakar man inte hem från jobbet två och en halv timme tidigare.. således sitter jag här ett tag till. tror att nästa projekt blir att sätta upp håret i en tofs. min bad hair day gör sig påmind varenda gång jag passerar spegel eller annat reflekterande material. misär.

over and out.

ia

låt: PJ harvey & nick cave - henry lee
dom har typ varit ihop.. och i videon till låten åmar dom sig runt varandra.
tyckte bara att ni behövde veta detta.


Kommentarer
Postat av: huvet

Suck, måste oxå vara ansvarsfull... 1h 25min kvar. Men jag och at-kollega ska gå igenom lyftutbildning vi ska hålla i på onsdag, vi orkar inte dokumentera och göra andra allvarliga saker mer den här veckan.
Korridorsfesta lite åt mig oxå! Här finns bara skördemarknad imorn (som jag faktiskt tänkte kolla in)

2007-09-28 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback