här händer det inte mycket

Vi har blivit sjukt dåliga på att blogga. Särskilt jag, eftersom jag faktiskt var flitig förut. Och Ia är faktiskt förlåten eftersom hon saknar dator. Idag är det fredag, jag har mått illa halva natten men nu mår jag bra och kanske borde lägga mig en stund igen. Jag har ingen fantasi för något annat än det här (boooring):

Tre saker som alltid finns i min...

Kyl: saft, pesto och kattmat
Frys: har bara ett ynka frysfack, där får det plats med isbitar och ev en matlåda
Skafferi: pasta, konserver och knäckebröd
Handväska: mobil, plånbok, läppbalsam
Sminkväska: mascara, crèmerouge och ögonfransböjare
Badrumshylla: tops, tamponger och parfym
Tvättkorg: eh, smutskläder? är det väsentligt vilka plagg som är viktigast?
Skohylla: svart stövlar, converse och foppatofflor (gissa felet)
Förråd: resväska, kattransportbur och annat som inte får plats nånstans
Hjärna: tankar, tankar och tankar 
Jackficka: ipod, nycklar och en gammal inköpslista
Kryddskåp: citronpeppar, örtsalt och oregano
Balkong: nej, inte ens en fransk
Barskåp: barskåp? har just nu en öl, en liter rödvin och nån mangolikör..
Köksbänk: olivolja, rapsolja, balsamvinäger (enbart)
Fruktkorg: ingen korg, men möjligen nåt äpple eller nån banan

Nej, nu ska jag äta frukost i stället. Skönt med fredag!

Helga

Kate Nash - Foundations

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback