hungrig!

jag 'r hungrig. tror jag. mina hungerskänslor är lite skumma på senaste tiden. jag är typ hungrig fast jag nyss ätit. misstänker att jag fastnat i någon form av sockermissbruk. måste ha i mig något sockrigt för att bli tillfredsställd. ..och jag som tänkte sluta köpa godis varje dag!

funderar på att åka ner på stan idag och kika runt lite innan jag knallar hem. 20 kronor bussbiljett får jag unna mig. sedan hem och laga kost, tvätta och handla. vad i sjutton! mitt liv har spänningsfaktor noll. hm. kanske skulle gå med i hell angels. om jag visar bilder (eller kanske inte.. host..) från min och helgas karriär som hells hångels så borde medlemskapet gå lätt som en plätt!

oj! bussen går snart! gotta go! ciao!

Kommentarer
Postat av: Helga

Haha, de bilderna har du ju inte kvar ju! De finns på min datorn i en sekretessbelagd fil...

2007-09-12 @ 17:18:57
Postat av: Helga

Haha, de bilderna har du ju inte kvar ju! De finns på min datorn i en sekretessbelagd fil...

2007-09-12 @ 17:19:05
Postat av: huvet

Ditt liv låter ju lika spännande som mitt... You are not alone (fast jag har ingen "stan" att gå på :( )

2007-09-13 @ 07:38:13
Postat av: ia

helga: så bra. mycket sekretessbelagd hoppas jag!
heddovich: så fort man börjar jobba blir man sjukt tråkig. misär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback