jobblogg!

yyyyl. det är fredag eftermiddag och jag har absoluuut ingenting att göra. förrutom att städa skrivbordet.. hrrrm. men det är ju fredag! fredagar ska inte ägnas åt skrivbordsstädning. på fredagar ska man dricka öl. typ. tror dock inte det skulle uppskattas om jag öppnade en newcastle på jobbet. mink.
i och för sig är alla mina kollegor borta eller utflexade så ingen skulle ju märka något.

*genomgår  inre konflikt*

okej, ängeln på min vänstra axel vann. jag öppnar inte någon öl.
jag lämnar mitt stökiga skrivbord och beger mig till avdelningen istället. det finns säkert någon patient som jag kan utsätta för någon form av träning!

ciao!

ia

låt: belle & sebastian - dog on wheels
ungefär som björnes trähund hugo..

Kommentarer
Postat av: huvet

Vem som helst kan behöva lite gångträning ibland, funkar mot (för?) allt! ;)
Har just varit runt till en massa boende, men det har inte varit riktigt lägligt för nån av olika anledningar så jag får göra om allt på måndag... *suck*

2007-09-07 @ 15:11:47
Postat av: kollega

jag funderar på att döda handelsbanken. nu har jag bränt två såna riktigt goda kräftskivor!

2007-09-07 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback