meaningless lista..

jag har som sagt tråkigt. därför fyller jag i listan bloggkollega redan avverkat.
så att ni som läser bloggen blir lika uttråkade som jag är nu.
delad misär är.. eh.. dubbel misär?

tre saker som finns i min...

Kyl: sweet chili, bostongurka och vitlöksdressing
Frys: ärtor, köttbullar och isbitar i roliga former (just nu flaskor samt pingviner)
Skafferi: pasta, bönor och kokosmjölk
Handväska: mobil, nycklar och carmex läppgrejs (det enda som inte krackelerar mina läppar för tillfället..)
Sminkväska: face sthlm ögonbrynsskugga, ögonfransböjare och body shops kindfärg (stain tror jag det kallas..)
Badrumshylla: massa sorters godluktande body lotion, body shops aloe vera-ansiktskräm (inga plågade hamstrar där inte!) samt linsgrejor
Tvättkorg: ett avsågat hagelgevär, bytet från senaste rånet och lite blandad smutstvätt
Skohylla: billiga måndags fejk-converse (ingen äkthets-credd här inte), blåa 2nd tasstövlar samt överanvända nittofflor
Förråd: jag har inget förråd. jo, det har jag viss det förresten. men jag har inte ställt dit några grejer yet
Hjärna: grå substans, vit substans samt lite cerebrospinalvätska
Jackficka: ingenting. jag byter jacka typ varje dag så det lönar sig inte att ha ngt där..
Kryddskåp: salt, citronpeppar och svartpeppar i pepparkvarn (krydd-credd har jag däremot!)
Balkong: på den tiden jag ahde balkong stod där lite blomjord och ett par leriga fotbollsskor
Barskåp: jag har min sprit i fönstret, där står nu en stor flaska sambucca, lite baileys och tidigare stod där även en rom som nu är gisslan hos min former kollega
Fruktkorg: tomater, päpplen och ibland en och annan banan eller bapelsin

men herregud! jag klarar inte detta längre! booooring. tur att listan tog slut i tid innan psykbryt..

ciao

ia

låt: magnetic fields - meaningless
japp. i ordets rätta bemärkelse!


Kommentarer
Postat av: Helga

Det där är typ den tråkigaste listan jag sett, den är inte ens rolig att fylla i...

2007-09-28 @ 15:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback