ohemult tidigt.

stööööööön. var på jobbet  klockan sju i morse. SJU! bara för att jag ska vara med på morgonrappprten. där det mycket sällan sägs något av sjukgymnastiskt intresse. detta innebar att jag måste åka tjugo över fem i från flogsta. TJUGO ÖVER FEM! det är ju typ mitt i natten.
nåja, nu är jag här i alla fall.. och det är positivt för min flex. osv..

nu är det åtta minuter kvar till le morgpnrapport. hm. vad ska jag göra av den kvalitetstiden? facebook är redan avverkad. mailen kollad. kanske skulle prova att porrsurfa? nä.. hacka mig in på CIAs datorer? nä, vid tanke på min tekniska kompetens är det enda sättet jag skulle kunna hacka mig in på någons dator om jag stod framför den och var utrustad med en ishacka.

jag får väl helt enkelt lägga mig under skrivbordet och ta en powernap. tre minuter kvar!

lika bra att avvika då..

bye for now. ia.

orkar inte komma på någon låt jag tycker att folk borde lyssna in..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback