sista dagarna i frihet..

Nästa vecka börjar praktiken. I natt hade jag tre ångestdrömmar på tre teman som är jobbiga just nu. Mina drömmar är alltid för glasklara. I vilket fall som helst hade min praktikhandledare samma attityd som Dr House i drömmen vilket var väldigt underhållande. Jag tänkte att jag nog skulle kunna ha rätt kul under de här månaderna i alla fall, även fast allt annat kändes hemskt.

Det är så skönt att inte ha något att göra idag, jag måste njuta av sovmorgnarna innan allvaret börjar. Jag tror så klart att det i nästa vecka kommer att komma fram att jag inte kan någonting. Hur kan jag ha gått två och ett halvt år utan att lära mig någonting? Jag kanske är ett hopplöst fall. Eller så stämmer det inte....jag kanske faktiskt kan lite i alla fall.

Igår var jag på Gotlands och åt en underbar hamburgare och aioli med ungefär 90% vitlök (kändes det som i alla fall). Lyx i tillvaron.

Nej, nu ska jag iväg och handla lite nödvändigheter. Mitt lilla lilla kylskåp är väldigt tomt just nu.
På återseende.

Helga

Carla Bruni - Quelqu'un m'a dit

Kommentarer
Postat av: kollega

men en house-handledare kan väl inte vara en ångestdröm heller. det låter ju strålande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback