dont kill the clowns!

jag har fått en ny t-posttröja. det är lika spännande varje gång kuveret ligger på min hallmatta! lite julafton sådär.
denna gång var ämnet "the tears of a clown" och handlar om att folk i allmänhet tycker att clowner är läskiga. vilket ju kan tänkas stämma. har man sett stephen kings "det" är man nog ingen clownälskare av stora mått åtminstone..
clownfobi heter för övrigt coulrofobi. japp. det är såpass vanligt att det fått ett eget namn! coolt.

även om clowner är fobiframkallande så älskar jag min nya tisha! de må vara creepy men de gör sig på tröjor, clownerna.

image871
här är min lilla clown. lätt vansinnigt stirrande men ändock söt.
(var goda observera att jag inte har några tandkrämsstänk på min spegel denna gång..)

clowniga hälsningar från ia

låt: kate bush - wuthering heights
jag har inte upptäckt kate bush's brahet förrens typ nu. hundra år efter alla andra. men bättre sent än aldrig som man så fint säger..

Kommentarer
Postat av: Helga

åh vilken superfin tröja! jag tycker inte clowner är läskiga, men inte är de roliga heller..dock är det väl trendigt att vara clownklädd i vår..

2008-04-03 @ 15:06:48
Postat av: ia

t-post är så riktigt hippeti hippa!

2008-04-03 @ 17:59:56
Postat av: syster dyster

usch... vet inte vad det är.. creepy...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback